AGV Administraties volgt het coronaprotocol van RIVM
Klantvriendelijkheid vs. Verantwoordelijkheid
Wat doe je wanneer je als open en persoonlijk kantoor te maken krijgt met een pandemie? Het liefst negeren, het waait wel over en doorgaan zoals altijd.
Maar dan knaagt de verantwoordelijkheid, is het tijdens deze pandemie nog wel verstandig om iedereen langs te laten komen met een vol bezet kantoor? Of kan dit tijdelijk ook anders?
Vanzelfsprekend staan we graag voor u klaar
Met de huidige geautomatiseerde mogelijkheden welke we bij AGV Administraties al lange tijd in gebruik hebben kunnen we gewoon verder:
- Onze medewerkers werken deels thuis en kunnen u hier ook telefonisch te woord staan;
- Digitale uitwisseling van facturen & bonnen;
- Automatisch inlezen van de bankmutaties;
- Belastingaangiften tijdig via e-mail met duidelijke betaalinstructie.
Ook op kantoor nemen we de situatie serieus door het desinfecteren van toetsenborden en telefoons en handwasuurtjes in te stellen.
Zo willen wij met een gezond en volledig team uw financiële zaken blijven ondersteunen.
U krijgt snel antwoord
Reken op AGV. Bereik met AGV Administraties uw optimale winst. Wij bieden u inzicht en duidelijkheid waardoor u altijd weet waar u staat.