Digitaliseer uw financiële administratie
Volledig digitale uitwisseling van uw boekhouding
Gaat u ook nog met uw ordner onder uw arm langs bij uw administratiekantoor, zodat uw administratiekantoor uw administratie kan invoeren in een boekhoudsysteem, en dat u vervolgens uw ordner weer mag komen ophalen? Bij AGV Administraties is dat verleden tijd: wij digitaliseren uw boekhouding volledig en houden deze automatisch voor u bij.
Het werkt als volgt
Uw inkoop- en verkoopfacturen hoeft u slechts in te scannen en per mail naar ons toe te sturen. Uw facturen komen bij ons rechtstreeks in uw administratie terecht zodat wij deze direct kunnen boeken. De facturen welke u al digitaal ontvangt van uw leverancier, hoeft u alleen maar door te sturen.
Uw bankmutaties ontvangen wij dagelijks met behulp van de boekhoudkoppeling rechtstreeks in uw administratie welke al grotendeels automatisch door het boekhoudsysteem worden herkend en geboekt.
De voordelen van een digitale administratie
- Uw administratie is bij ons altijd up to date;
- De verwerkingstijd van uw administratie gaat vele malen sneller;
- U hoeft uw administratie niet meer af te staan;
- Uw btw-aangifte hierdoor altijd keurig op tijd;
- Uw administratie staat direct digitaal gearchiveerd.
Gratis Fujitsu bureauscanner t.w.v. € 290,-!
Stap over op digitale uitwisseling van uw boekhouding en ontvang een gratis Fujitsu bureauscanner t.w.v. € 290,-!
Profiteer direct, bekijk de actie
Vraag de gratis demo aan!
Om u volledig te overtuigen van het gemak en de eenvoud om ook uw administratie te digitaliseren geven we graag een gratis demonstratie. Vul het getoonde formulier in of bel direct 079 - 3613 655.
Bekijk meer
U krijgt snel antwoord
Reken op AGV. Bereik met AGV Administraties uw optimale winst. Wij bieden u inzicht en duidelijkheid waardoor u altijd weet waar u staat.