Digitaliseer jouw financiële administratie
Volledig digitale uitwisseling van jouw boekhouding
Ga je ook nog met jouw ordner onder jouw arm langs bij jouw administratiekantoor, zodat jouw administratiekantoor jouw administratie kan invoeren in een boekhoudsysteem, en dat je vervolgens jouw ordner weer mag komen ophalen? Bij AGV Administraties is dat verleden tijd: wij digitaliseren jouw boekhouding volledig en houden deze automatisch voor jou bij.
Het werkt als volgt
Jouw inkoop- en verkoopfacturen hoef je slechts in te scannen en per mail naar ons toe te sturen. Jouw facturen komen bij ons rechtstreeks in jouw administratie terecht zodat wij deze direct kunnen boeken. De facturen welke je al digitaal ontvangt van jouw leverancier, hoef je alleen maar door te sturen.
Jouw bankmutaties ontvangen wij dagelijks met behulp van de boekhoudkoppeling rechtstreeks in jouw administratie welke al grotendeels automatisch door het boekhoudsysteem worden herkend en geboekt.
De voordelen van een digitale administratie
- Jouw administratie is bij ons altijd up to date;
- De verwerkingstijd van jouw administratie gaat vele malen sneller;
- Je hoeft jouw administratie niet meer af te staan;
- Jouw btw-aangifte hierdoor altijd keurig op tijd;
- Jouw administratie staat direct digitaal gearchiveerd.
Vraag de gratis demo aan!
Om je volledig te overtuigen van het gemak en de eenvoud om ook jouw administratie te digitaliseren geven we graag een gratis demonstratie. Vul het getoonde formulier in of bel direct 079 - 3613 655.
Bekijk meer
Je krijgt snel antwoord

Reken op AGV. Bereik met AGV Administraties uw optimale winst. Wij bieden u inzicht en duidelijkheid waardoor u altijd weet waar u staat.